Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

God of War با رزولوشن 4K و 60FPS روی PS5 اجرا می‌شود!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

۲ فوریه (۱۴ بهمن) یک بروزرسانی برای نسخه PS5 بازی God of War عرضه می‌شود که اجازه می‌دهد این بازی با کیفیت 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه روی این کنسول نسل نهمی اجرا شود.

این خبر توسط یکی از بلاگ‌های مخصوص توسعه‌دهندگان منتشر شده است. طبق گفته این بلاگ بروزرسانی ۲ فوریه (۱۴ بهمن) اجازه می‌دهد که کنسول PlayStation 5 از تمام قدرت خود برای اجرای بازی God of War استفاده کند.

تا قبل از انتشار این بروزرسانی کاربران PS5 فقط می‌توانستند بازی God of War را با دو حالت گرافیکی اجرا کنند. یکی از این حالت‌ها فریم‌‌ریت بالایی را در اختیار کاربران می‌گذارد ولی رزولوشن روی 1080p محدود می‌شود. در حالت دیگر God of War با رزولوشن 4K اجرا می‌شود اما فریم ریت بازی بیشتر از ۳۰ فریم در ثانیه نمی‌رود.

استودیو Sony Santa Monica در توییتر خود اعلام کرد که این بروزرسانی یک حالت گرافیکی جدید به دو حالت پیش‌فرض قبلی اضافه می‌کند که در این حالت کاربران می‌توانند بازی را با رزولوشن 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌ نسل نهمی سونی اجرا کنند. اما کسانی که نمی‌خواهند از این حالت استفاده کنند، می‌توانند از همان تنظیمات گرافیکی PS4 Pro یعنی اجرای بازی با رزولوشن 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه استفاده کنند.

این بروزرسانی به صورت رایگان در اختیار تمام دارندگان نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی God of War قرار می‌گیرد. کسانی که این بازی را از طریق PlayStation Plus Collection به دست‌ آورده‌اند نیز می‌توانند به صورت رایگان این بروزرسانی را دریافت کنند.

منبع
EuroGamer

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا